tiistaina, huhtikuuta 3

tämmönen mie oon

Vähä miun omia ajatuksia miusta itsestäni (niin itserakasta kuin se joidenkin mielestä onkin):


  • Oon oikeesti aika laiska, enkä oikee omista itsekurii, sillä oon tosi mukavuuden halunen.. Jos vaihtoehtona on tehdä läksyt, tai olla koneella, oon koneella, sillä se tuntuu mukavammalle sillä hetkellä. Tästä ajattelu tavasta tai elämäntyylistä ainakaa rakas äitini ei hirveesti tykkää,koska miun huone on yleensä vaatteiden peitossa, kun aamulla sovitan kaikkee ja sitten jätän ne vaan lojumaan jonnekkin.

  • Koulun eteen en oikeesti jaksa tehdä yhtään mitään, enkä ymmärrä miten jaksan lukion ens vuonna.

  • Nykyään en jaksa hirveesti panostaa ulkonäköön koulussa ja oon jo pitkään ollu sitä mieltä, että ens vuonna kun miun elämässä ei oo muuta kun koulut ja reeni, en jaksa tuhlata energiaa ja aikaa hirveesti ulkonäöstä murehtimiseen vaan valihden varmaan aika usein vaatekaapista kollarit:D Sitten on kivempikin laittautuu välillä kunnolla, kun sitä ei tee joka päivä.
  • Ulkonäöstäni oon aika epävarma. On tosi epämieluisaa on mennä vaikka keskustaan ilman meikkii, hiukset huonosti tai semmosissa vaatteissa, jotka ei miun mielestä oo kovin kivat. Myönnän myös sen, että aika tarkalla silmällä vahdin kroppani kuntoo ja painoo, kuitenkin vähemmän kuin vuosi sitten (sen takii oonkin varmaa pyöristyny:D).
  • Tohon liittyy varmaa miun aika pitkälti heittelevä itsetunto, jota miulla olevinaan on, mut sit ehkä ei oikeesti ookkaan.
  • Oon kuullu, että oon tosi herkkä ihminen, mutta sen haluun kieltää. Kukapa haluis olla heikko? Tosin uskoudun helposti väärillekkin ihmisille.
  •   Oon varmaan maailman toiveikkain ihminen ja jos joku sanoo ei miulle, uskon vielä senkin jälkeen, että sen mieli muuttuu varmana!
  • Oon aikamoine hölösuu:D



Tämmoinen postaus tällä kertaa, seuraavaks latokuvausten itse otokset!(:

Kuulumisii sen verran, että nilkkani meni pashaks,
ja jonkunlainen treenitaukohan tähän nyt syntyy.
kovasti koetan finaaleihin parannella!

HeiHei

ps. tämä sai miut ajattelemaan tollasiii :o


4 kommenttia:

  1. mihi lukioo hait ? :-) ja onko varmat maholisuuet päästä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jykkiin ja miun ka pitäs olla yli 8,5 eli aika varmat mahikset:)

      Poista
  2. herkkyys ja heikkous ei oo sama asia

    VastaaPoista
  3. kyl ne vähä sivuaa toisiaa, ei ne kyllä sama asia oo, ihan totta=)

    VastaaPoista