keskiviikkona, maaliskuuta 28

haaste nro 2!

Heippss!

Lähiaikoina oon varmaan nukkunu liikaa tai jotain, ku jaksan olla taas positiivinen koko ajan! Äsken tulin koulusta kotia kylmässä vesisateessa, mut ei haitannu, sillä lumet sulaa. Harmittaaa vaan kun ukki vei järkkärinsä niille, mutta saanpahan nyt hyvän syyn käydä aina mummolassa syömässä;)


Huomasin äsken, että oho miten montaa blogia oonkaan ryhtynyt seuraamaan. Ite aattelin myöhemmin keväällä tehdä postauksen sisustuksesta, miun lemppari asioista täällä meidän uudessa kämpässä. Muuten on postauksien ideat ollut aika vähillä, joten ees suuntaa antavia vinkkejä saa todellakin antaa!


Sain uuden haasteen, tällä kertaa se tuli Ellalta.

"Nyt on lupa kehua itseäsi!
- Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle
Kerro itsestäsi 8 asiaa josta pidät,
esimerkiks joku luonteenpiirre, taito, ulkonäöllinen piirre jne."



1. Jaksan ja pyrin olemaan oikeesti positiivinen ongelmia kohdatessa.
Sen oon oppinut ettei elämästä tuu mitään murehtimalla koko ajan.

2. En suutu helposti, ja jos suutun, niin en potki tai lyö. Jos oon
kotona kun minuu ketuttaa pahasti, teen lihaskuntoo. (Paitsi jos
oon vihane jollekki perheenjäsenistä)

3. En osaa pitää mykkäkouluu, tai olla puhumatta ja se on miun
mielestä aika siistii!

4. Osaan olla spontaani ja huoleton. Pitää osata heittäytyy eikä häpeillä.

5. Oon kiltti enkä osaa sanoo EI. Se on tosin huono homma välillä :D

6. Keksin helposti suunnitelmia ja ratkon niihin liittyvii ongelmii.

7. Rakastan sitä että oon ihan rakastunu lentikseen, koska aiemmin
vaihtelin harrastusta joka vuos.

8. Jea oon jaksanu kirjottaa tätä blogii näinkin paljon.


Ennen kun olin tehnyt tämän, olin nähnyt tätä monella ja olin sitä mieltä, että tää on tosi hyvä juttu, sillä harvoin tulee mietittyy muiden ja itsensä hyviä puolia. Liian usein keskitytään niihin huonoihin juttuihin ja kuullaan kehujen sijaan haukut.


Nyt kun oon tehnyt tämän, oon sitä mieltä, että huhhuh, olipa vaikee! koko homma meinas tyssätä jo viidenteen. En ikinä oikee oo ollu missään paras, eikä miulla oo mitään ihanii unelma hiuksii tai muutakaan sellasta, nii täytin tuon sitten luonteenpiirteillä:)

Pikku-neiti ja mä, kesällä ja hetkone sitte

HeiHei

ps. aikas ajankohtanen

2 kommenttia:

  1. Selittämätön positiivisuus johtuunee siunki kohalla auringosta, tai ainaki mun kohalla se on joka vuos niin! Talvi on aina vähä ankeeta mut kun aurinko paistaa ei voi olla masis vaikka haluis! :DD BTW JEE enää yks jakso kouluu ja sit KESÄLOMA! <3

    VastaaPoista