torstaina, tammikuuta 31

Uh ihana elama


Ei älkää peljästykö, se oon vaa mie! Jonkilaine luonnollisuuskampanja on jo pitkää ollu menossa täällä blogimaailmassa, nii olkoon tää nyt miun osallistuminen siihen. Kuvasta kyllä näkee, että suklaa on maistunu allergiasta huolimatta...  

Alkuviikosta olin iha kipee ja nuha miulla on vieläskii, mutta onneksi oon päässy nyt myös reenailee. Keskiviikkosinhan meillä on nykyään painitreenit joukkueen kanssa. Mielenkiintostahan se oli, tehtiin joitan paini taklauksii ja heittoja, mutta suurin osa reenistä oli melkosta hapotusta. Rankka viikko reeneissä muutenkin menossa, kun ei pelejä tänä viikonloppuna meille ole suotu.

Huomenna sitten ah niin ihana koeviikon minulle suoma vapaapäivä, jonka vietän kakkua tehdessä, sillä treenien jälkeen vietetään huomenna koko joukkueella minun ja rakkaan helunamme synttäreitä. Suuret on suunnitelmat kakusta, kaikki peukut ja varpaat vaan pystyyn että onnistuu! 


Nyt jatkan loikoiluu täällä mummolassa, jonne tulin evakkoon saadakseni nukkuu huomenna ees vähä pitempään kun kello seitsemään. Kiitos veljeni, hänen herätyskellonsa, ja hänen unenlahjojensa.
 No mutta kyllä kelpaa!

Heips!

ps. tämä biisi, on miun joukkueelle, soul sisters♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti