perjantaina, tammikuuta 18

sleeping, dreaming

Hei rakkaat lukijat,

Oon vähä semmone ihmine, joka ei usko kokonaa mitää horoskooppeja ja muita, vaan lähinnä sit jälkeenpäin katon onko ne toteutunu vai ei, mutten suunnittele mitään todellakaa niiden mukaa. Siispä olen hyvin confused, sillä minä joka niin harvoin näen unia, oon nähny joka yö jo melkeen kahden viikon ajan unia ja siis muistanu ne. Unet on ollu aina vähä saman tapasii, mutta hyvin monella tavalla tosi erilaisii. Oon nähny unia, jotka on edenny järkevästi ja unia missä ei oo päätä eikä häntää. Ne on vaihdellu mukavista hyvinkin ahistaviin painajaisiin.


Oon täs miettiny aika paljon, että miksi nään tämmösiä unia.. En oikeen oo keksiny vielä mitää järkevää selitystä, tosin muutama teoria on jo olemassa. Unet on sekottanu miun ajatusmaailmaa sen verran, että oon ruennut miettimään, onko mahollista että miun alitajunnalla/unilla on miulle asiaa? Ehkäpä niillä on jotain varotettavaa tai muuten jotain tulevaa ennustavaa.. Tosi outoa tää kummiski on.



Should I?
HeiHei

ps.

8 kommenttia:

  1. Olipa turha postaus :D
    Blogis on iha ok, mut näiltä jää aina oottaa enemmän; pari kuvaa, vähän tekstii, that's all.
    Mieti vähä enemmän noita aiheitas, kiits.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se on siun mielipitees, kaikkia ei voi miellyttää aina, mut kerroha mikä siusta sit ei ois turhaa?:)

      Poista
    2. Lähinnä sitä vaa yritän sanoo et näissä vois olla enemmänki sisältöä.
      Ja optimistina myönnän että on aika paljon asioita jotka ei kyllä oo turhia, heh.
      Mut joo ihan vaa vinkkinä tämä, omapa on blogisi :)

      Poista
    3. nii, mut no höh, oisit antanu vähä vinkkii mistä kirjotella:D

      Poista
  2. Musta nää postaukset on just kivoja! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana uus banneri! Ootko ite tossa kuvassa?

    VastaaPoista