keskiviikkona, huhtikuuta 17

mä olen kieltään lipova liskomies

Eve ja ymmärryksen loppuminen


kiusauksen vastustaminen on jotain niiiin out of style!

pikku-siskon lahjominen tekee huoneenkin siivouksesta helppoa!

illan kruunaa Grey♥


Ja lopulta asiaan, oon true liskomies, sillä jälleen oon muuttanut hiustyyliäni. 
Tällä kertaa leikkasin puolet pois hyvällä omatunnolla! 
Tajusin tänään, että oon muuttunu aika paljon pelkän kouluvuoden aikana tässä :-D

Viikonloppuna oli kotiturnaus ja välierät. Nämä loppukauden pelit menee penkillä istuessa, muttei se haittaa. Pistää vaan reenaamaan kovempaa joka reenissä ja yrittämään kovemmin joka pallossa! Ensi viikon viikonloppuna koittaa sitten jälleen SM-finaalit, joita on odotettu koko kausi. Kyllä jo vähän jänskättää..

Jostain syystä kesätöitä ei tunnu löytyvän kovasta etsinnästä huolimatta, joten lisäsin tälle sivulle muutaman mainosbannerin pienen lisärahan toivossa. Oon tyytyväinen vaikka kahteen euron juustoon puolessa vuodessa, joten tavote vois olla siinä. 

Hejdå♥

7 kommenttia:

  1. Hei, voisit tehdä postauksen siitä miten siun hiustyyli/tyyli yleensäkin on muuttnut viimesen vuoden aikana! :)

    VastaaPoista
  2. mitäh, ootko alottanut jotain yhteistöitä noiden firmojen kanssa, vai mitä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ku semmone sivunen (oikeestaa aika monta) on olemassa mikä yhdistää mainostajan ja mainostajan:)

      Poista
    2. mitäs sivuu sie käytit ? :) t. utelias

      Poista
  3. Nuo siun uudet hiukset on tosi kivat!:)

    VastaaPoista